Najčešće postavljena pitanja
Kiehl’s je ponosan na dugu tradiciju pružanja usluga našim klijentima. Otkrijte neke od jedinstvenih usluga koje nudimo na kiehls.rs i u prodavnicama kako bismo mogli da vam pružimo odgovarajuću pomoć.
Kupovinu naših proizvoda možete obaviti online ili u najbližoj Kiehl's prodavnici.
Da biste pronašli najbližu Kiehl's prodavnicu, pozivamo vas da koristite naš Lokator prodavnica.Jednostavno unesite poštanski broj da biste pronašli adrese Kiehl's prodavnica koje su Vam najbliže.
Na Kiehls.rs nudimo 5 uzorka uz svaku online porudžbinu. Takođe vas pozivamo da posetite jedanu od naših Kiehl's prodavnica kako biste dobili besplatne konsultacije o nezi kože, zajedno sa uzorcima Kiehl's formula koje su Vam najprikladnije.
Da biste pronašli najbližu Kiehl's prodavnicu, pozivamo vas da koristite naš Lokator prodavnica. Jednostavno unesite poštanski broj da biste pronašli adrese Kiehl's prodavnica koje su vam najbliže.Porudžbine predate na našoj web stranici se obrađuju i isporučuju unutar 14 radnih dana; nažalost, ne možemo otkazati ili izmeniti porudžbine. Žao nam je zbog mogućih neprijatnosti.
Molimo Vas uzmite u obzir da se u slučaju državnih praznika, Nove godine, Božića i perioda popusta (npr Black Friday) vreme dostave produžava za nekoliko dana. Za tačno vreme dostave javite se na [email protected].
Da biste dobili potpuni povraćaj sredstava na Vaš bankovni račun, potrebno je da ispunite obrazac za odustajanje od kupovine i vratite porudžbinu nama. Ako imate dodatnih pitanja ili nedoumica pošaljite nam ovde, pod "Moje pitanje" odaberite Online porudžbine.
Kada ponovo postavljate lozinku, posetite stranicu za prijavljivanje u gornjem levom uglu, a zatim kliknite na „Zaboravili ste lozinku?“. Unesite svoju e-mail adresu i privremena lozinka će biti poslata na Vaš email.
Preporučujemo vam da privremenu lozinku promenite u lozinku koju sami odaberete sledeći put kada se prijavite u sistem. Da biste to uradili, kliknite na Lični podaci i potvrdite svoj email, unesite novu lozinku, potvrdite novu lozinku i kliknite na „Ažuriraj profil“.
Ako imate dodatnih pitanja ili nedoumica u vezi sa lozinkom, pošaljite nam email ovde, u okviru „Moje pitanje" i odaberite Porudžbine na mreži.Zdravlje i sigurnost naših potrošača uvek su bili apsolutni prioritet za L’Oreal. Kao i podrška dobrobiti životinja.
L’Oreal je razvio vrlo rigorozan postupak procene bezbednosti svojih proizvoda, baziran na istraživanjima. Pre nego što je pitanje ispitivanja na životinjama postavilo civilno društvo ili u okviru regulatornog okvira, L’Oreal se zalagao za nove metode procene bezbednosti koje ne uključuju životinje. Pravi pionir, L'Oreal je rekonstruisao modele ljudske kože u laboratorijama kako bi razvio in vitro sigurnosne testove od 1979. godine, kao alternativu životinjama. 1989. L’Oreal je u potpunosti prestao da testira svoje proizvode na životinjama, dakle 14 godina pre nego što je to propisao propis. Danas L'Oreal više ne testira sastojke na životinjama i ne toleriše nijedan izuzetak od ovog pravila.
Određeni zdravstveni organi mogu ipak odlučiti da sami izvrše testove na životinjama za određene kozmetičke proizvode, kao što je to još uvek slučaj u Kini. L’Oreal je najaktivnija kompanija koja sarađuje sa kineskim vlastima i naučnicima više od 10 godina kako bi se priznale alternativne metode ispitivanja i omogućilo da se kozmetički propisi razvijaju u pravcu potpunog i definitivnog ukidanja ispitivanja na životinjama. Zahvaljujući tome, od 2014. godine određeni proizvodi proizvedeni i prodati u Kini poput šampona, sredstava za pranje tela ili šminke više se ne testiraju na životinjama.